dinsdag 10 november 2009

Eerste training met het team

Acrobathiek:

Het team is erg gemotiveert om acrobathiek te leren en ook hoe ze het aan de kinderen kunnen aanbieden. Ik heb aan de hand van het boek wat ik aan het maken ben de volgorde aangegeven van de training. Ik heb vooral heelveel aandacht besteed aan de opwarming. En hoe je elkaar kan helpen, hoe je elkaar vangt, hoe je voor je lichaam moet zorgen, maar ook die van de ander. Door middel van plaatjes, spelletjes leg ik dit gene uit. Dit scheelt weer wat spaanse woorden, en ook denk ik dat het veel beter blijft hangen. De spelletjes zijn leuk, en dus zullen ze dit ook sneller aanbieden aan de kinderen.













Na de training vroegen ze meteen, morgen weer haha. Dat is een erg goed teken. Motivatie is toch echt wel heel belangrijk om iets te leren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten