zaterdag 31 oktober 2009

Sportdag

Woensdag:

Vandaag zouden we met het heleteam een sportdag houden voor de kinderen in 66mil, een dorpje niet heel ver weg.
Een mooi sportveld midden tussen de bergen. Er zou eerst gevoetbalt worden. Waarbij Carin aan mij had gevraagt of ik de kinderen wat vlaggen kon geven, om de voetballers daar mee aan te moedigen. (ook op de sportdag kreeg ik de kans om circus materialen en kenis te gebruiken) Eerst wat verlegen maar uiteindelijk niet meer te stoppen....


Eerst durfden ze niet...vooral keken ze me aan. Gelukkig was de leraar nieuwsgierierig en probeerde het uit. Nou toen volgden ze wel.
He dit is leuk....mmmm...mag ik nog zo vlag van je....

Nou Carin, ze zijn er klaar voor hoor hier zijn de eerste cheerleaders.....


En een meiden support groepje (echte cheerleaders) ze verzonnen er allemal dansjes bij.





De hoelahoop wedstrijd. Ze moesten er punten mee verdienen. Mmm... Daarom is circus juist er is geen 1 winnaar, maar we doen het allemaal samen. Uhm maar ja mooie gelegen heid om toch ook hier het circusvires te intebrengen. Dus een hoepel workshop waar je punten kan verdienen.


Ook hier heb ik een mooie teking voor ze gemaakt met hoe ze hun punten kunnen verdienen. Dit scheelt mij weer wat spaanse woorden, en zo doe ik toch nog wat aan mij beeldende vaardigheden....




Kinderen vonden het geweldig....maar leerden ook ongelofelijk snel. Zou dat door die punten komen die ze konden verdienen!

En aan het eind nog meer vlagpoi. De kids waren niet meer te stoppen....
De auto kwam anderhalf uur later, omdat hij een lekkeband had. Een aantal kinderen vonden dat helemaal niet erg....joepie nog meer hoepelen...kijk kijk....kijk het lukt....kijk...
Eindelijk thuis, waren men enkels weer helemaal rood, door de beten van de mieren hier (ik stond te dansen op een mieren hoopje) en mijn hooft en schouders waren ook rood maar dan vooral door die verekte zon hier.....ja ik zal proberen wat naar jullie te sturewn van die zon hier....soms hebben we er echt te veel van hier hor...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten