zaterdag 31 oktober 2009

Meer circus klasjes



En ze willen maar blijven hoela hoepen. Ik heb nu een klasje met de kids, voor hoela hoop. En ze leren super snel. Ze hebben nu vakantie... dus dat komt mooi uit. Op dit moment probeer ik zo veel mogelijk kleine klasjes te maken om circus workshops aan aan te bieden. Dit geef ik dan in Arte Accion. Voordeel als de kinderen er dan niet zijn, dan kan ik gewoon doorwerken aan andere projecten.
In Arte Accion is er ook een theater project, maar dit loopt van geen kanten, ook omdat hier de kinderen niet elke keer komen opdagen, of hun tekst vergeten. Heel jammer. Ze willen wel, maar het lukt gewoon niet om bv. te komen. Heel bijzonder plobleem hier, waar Carin hier ook vaak tegenaan loopt.
Carin had als oplossing om dan gewoon allemaal leuke circus showtjes met de kinderen gaan doen. ( dat vond ik helemaal geen slecht idee) Allemaal met als thema; de maya´s. Het zal plaats vinden 19 dec. 2009 duurt dus nog even. Maar hier merk ik dus wat de kracht is van circus, je kan zo makkelijk al een klein voorstellinkje in elkaar zetten, in weinig tijd, en ook al ontbreekt er af en toe een. Tenminste ik denk wel dat ik dat kan....we zullen zien.... Er is hier in Copan een circus geweest. Toen de kinderen dit hadden gezien waren ze extra gemotiveert. Ze hadden een hoepel dame gezien..... en daarna wouden de kids alleen nog maar hoepelen. (thanx circus) de kracht van een voorbeeld....





Hier maken we de vlaggen voor de kids voor het maya festival. De kids mogn deze zelf gaan inkleuren met textiel verf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten