dinsdag 10 november 2009

Jurt is er joepie....

Opeens liep Jurt dinsdag hier Arte Accion binnen. Ik dacht nog even hem leuk op te halen. Maar nee hor hij had een bus eerder, waardoor hij mij verraste.
Jurt heeft helemaal ijn plek gevonden hier met al die kleine lieve diertjes hier...




















Dit is beetje het beeld. Marjon hard aan het werk, en Jurt doezelt samen met het kleine katje aan de overkant van Arte Accion in slaap....











Ook maakt Jurt zich goed nuttig. Met de kinderen samen gitaar spelen. Of de kinderen laten zingen en hij gitaar spelen. Engelse les geven aan twee dames hier. Gitaar les geven aan een jongen van het team. Of met de gitaar de hoepel meisjes of de vlaggen begeleiden.





Vrijdag de 13e gaan we op reis, eerst naar de kust van honduras en dan door naar Belize en guatamala ( 2 weken de tijd). Ik moet namelijk ook het land uit voor een stempel om mijn visum te verlengen, en op dit moment is het ook erg rustig bij Arte Accion. Ook is het wel fijn om hier even weg te gaan met Jurt. Het is hier wel echt een dorp. Op dit moment vraagt iedereen telkens bv. waar is Eva. Of vertellen ze me alemaal verhalen over Eva. Of als Jurt even niet bij me is, waar is hij.

1 opmerking:

  1. HI Marjon! Genieten hoor je blog en foto's! Hoe was je reis met Jurtko? Lekker om hem weer te zien zeker?
    Geniet nog de komende tijd!
    LIefs, Anne

    BeantwoordenVerwijderen